מהות התפקיד ותנאי הסף הנדרשים:
תיאור המשרה
1. ניהול שוטף של לשכת מנהל החטיבה. ניתוב הדואר הנכנס, הדוא"ל וההודעות עפ"י הצורך. אחריות לניהול ותפעול תקין של הלשכה. ניהול יומן ולוח זמנים של מנהל החטיבה כולל תיאום פגישות עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים. טיפול שוטף במסמכים, דוחות ותכניות עבור הממונה. הכנת תיק נושא, חומרים ועדכונים רלוונטיים לקראת פגישות עם גורמים שונים.
2. אחראי לביצוע בירורים בנושאים שונים ועדכון שוטף של נושאים על סדר היום.
3. עריכת סיכומים, פרוטוקולים וכדו' של דיונים בראשות מנהל החטיבה, לפי צורך.
4. סיוע בעבודות מזכירות ותאום שוטף עם מנהלי האגפים.
5. טיפול בהתקשרויות, הצעות מחיר, מכרזים, העסקת יועצים וכדו' מול אגף מכרזים והתקשרויות.
6. טיפול ומעקב אחר הוצאות הוראת תשלום בארגון ומחוצה לו.
7. מעקב אחר ביצוע החלטות המנהל. הזנת המחשב ב מידע ו נתונים הדרושים למעקב. מתן תזכורת לבעלי תפקידים בארגון לקראת מועד ביצוע ומתן דיווח בהתאם.
8. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחית הממונה.
השכלה:
בוגר/ת תואר אקדמי המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
ניסיון:
- ניסיון של 3 שנים בניהול משרד
- ניסיון בניהול צוות משרד – יהווה יתרון
- ניסיון במוסדות הלאומיים / משרד החוץ / חברה בינלאומית – יהווה יתרון
שפות:
- עברית: טובה מאד
- אנגלית: טובה מאוד ברמת שפת אם
דרישות ייחודיות לתפקיד:
- כושר ביטוי וניסוח גבוהים בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים
- ידע בפיקוח ובקרה
- שליטה ביישומי מחשב ויכולת ניסוח ועיצוב מסמכים רשמיים
- סדר, ארגון ושיטתיות בעבודה
- יכולות לימוד והשקעה גבוהות
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת עמידה מול גורמים שונים, לרבות גורמי ממשל בכירים
- מיומנות בניהול זמן וסדרי עדיפויות
- אמינות ודיסקרטיות
- יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות (מולטיטסקינג)
- בשל עבודה מול לשכות קק"ל בחו"ל, תידרש זמינות לשעות עבודה לא שגרתיות
מועמדים/ות המעוניינים/ות להגיש מועמדותם/ן, יפנו לחברת השמה "תיגבור"